diumenge, 5 de juny del 2011

Una balena més al mar*

Bon jour à tout le monde!

Aquest mes ha sigut intens, intens, intens. 
Hem tingut problemes amb les càmeres, problemes amb la carcassa subaquàtica (housing pels entesos), problemes amb la casa, problemes personals, problemes de lesions futboleres, problemes, problemes, problemes... més un bon grapat de feina feliçment problemàtica. 

Però el Ying i el Yang a Àsia encara tenen un poder més absolut i no tot ha sigut problema: 


Finalment el jefe va parlar amb nosaltres sobre si em pagaria un sou extra a mi com a muntador oficial de Rainbow Divers (aviat sortiran les nostres fotos a la web). És un tio just, i tot i valorar en alta mesura la nostra feina, els números no acompanyen i em pagarà en espècies. 

En espècies no vol dir que em farà striptease sensuals acompanyats d'untada de xocolata corporal, per desprès retirar-la amorosament amb l'òrgan mòbil situat dins la cavitat bucal. Seria tota una experiència, però no es tant amable i jo ja he perdut l'arrecada, jeje.

El que vol dir us ho represento com una operació matemàtica:

[Dive center + pagar en espècies = cursos de buceig i immersions gratis]

           L'home que tinc darrera és el gran Grant. Un pirata anglès vingut directament de l'Illa de la tortuga del segle XVII, que siguen alcohòlic regenta el bar de l'empresa i és un submarinista expert. Un personatge de primer ordre!


Així doncs, el que escriu ja ha fet un Discovering Scuba Diving (DSD) i té els títols Open Waters Padi Scuba Diver i Open Waters Advance Padi Scuba Diver! Yesss! 

Amb cara de monguer subaquàtic
 
En números: 

             - Fer-ho a un diving center de Palamós m'hauria costat 960 eurasus 
             - 12 immersions
             - 8 h 44 min sota l'aigua
             - He baixat fins un màxim de 30 metres
             - He vist molta fauna marina, entre ella una preciosa tortuga (En Gonzalo no n'ha 
               vist cap aquí. Toma ya!)
             - He pagat sis cerveses a en Ross Kelly

L'últim punt us pot haver sorprès. En el món del submarinisme hi han una sèrie de senyals que es fan amb les mans per comunicar-se sota l'aigua, on si no tenim un equip de comunicació electrònic és impossible parlar.         

        MIRAM ATENTAMENT o testoi controlando neng (per ensenyar-te exercicis)
     
CENT o tècnica (per donar l'aire restant al company)

TINC PROBLEMES o tens paper?

I aquí la clau de la qüestió:

PUJEM i mai ok
VERITABLE OK! (tant pregunta com resposta)


Per evitar aquesta simpàtica i habitual confusió, el bo d'en Ross Kelly (Un megacrack anglès que hem va fer l'Open Waters i uns dels nostres colegues) té una tècnica infal·lible; cada cop que t'equivoquis li has de pagar una birra.
Jo sóc tant "intel·ligent" que ni he pagat sis! A sobre hi han proves del delicte:

En Ross m'ensenya a saltar d'esquenes...

 ...em col·loco per saltar...

...entrada efectuada...

... i bam! no una, dues birres pel Sr.Kelly! jaja! Quin desastre!

La veritat és que m'està agradant molt el tema. A més he pogut viure l'ambient del barco , conèixer millor a tothom i integrar-me molt més en el grupillo que tenim aquí.
Ara, ha fer més immersions, millorar la tècnica i aprendre. Tot i que tinc un estil digne del mateix Jaques-Yves Costeau, jajaja.


Quina figura, quina posició, ohhh! jaja!

Kung-fu subacuàtic? No, exercici de flotabilitat.


Un altre tema que vull tractar: desmentir certes creences al voltant de la fauna marina. Si us pregunto quin és l'animal més valent de l'escull que em diríeu? 

              - Les morenes (s'amaguen dins forats)
              - Els pops (corren com nenes)
              - Potser els peixos Lleó (són uns porucs com l'E.LL),
              - Les tortugues (jo n'he vist una i en Gonzalo cap. Fugisseres?)... 

...no companys, el peix més valent de l'escull és aquest:

EL PEIX PALLASSO, POPULARMENT CONEGUT COM NEMO!
 Sota aquesta afable apariència s'amaga un peix fill de puta, que no us enganyin!

Si amics, tot i que la factoria Disnei** ens va fer creure que era un peix espantadís (tot i que desprès fa justícia amb el viatge d'en Marlin), el Clown Fish t'ataca violentament quan t'acostes massa a la seva anemona. Li és igual si ets un peix petit, un tauró, un pop gegant (com el de la fira!), un homínid vestit com una nútria, en Deulo, en Requena gran o el mític Meji de Mejillón; ell va a per tu i et mossega sense dubtar! 

No tenen por! Si us en trobeu un en un carreró fosc, escolteu-me: correu amb tota l'ànima, són implacables!

Aquí en plena lluita fraticida amb dos malvats peixos pallasso.

Segons abans de fugir amb la cua entre cames. Podeu apreciar com el terror envaeix la meva mirada.
Aquí teniu més proves de la naturalesa ferotge d'aquest "divertit" peix. Aquest noi va fer un Fun Dive amb en Gonzalo farà cosa de tres mesos.


S'ho estava passant d'allò més bé. Tot era fantàstic sota l'aigua. Bona visibilitat i bons peixos. Fins que es va topar amb qui no s'hauria d'haver creuat mai.


Aquesta tenebrosa mirada se li va passar per alt i en la seva més tendre innocència va a cometre un fatal error.


 
Diver innocent

Buala, em trec la màscara i el regulador i em faig 
una foto collonuda, jo,jo,jo!

(mentre assenyala a en Gonzalo la seva intenció)


Ell no ho sabia, però el maquiavèl·lic peix ja tenia estudiat el següent moviment de la partida. La sort repartida, les cartes boca amunt i...



Plaka! mossegada i llavi a prendre pel cul! El que era una immersió de plaer és va transformar en un malson! En quin moment se li va acudir semblant estupidesa!

En Gonzalo m'assegura que li va arrencar un tros de llavi i que va sortir força sang. Per professionalitat i savoir-faire no va voler fer-li una foto a posterior-hi. 
Un company del centre m'assegura que va veure com un peix pallasso treia una navalla rubinada a Filipines... (això ja no és veritat però és divertit imaginar-s'ho)

En Gonzi m'ha dit: "Si midieran más de un metro, no habría buzos en el mar". Tres segons més tard: "Bueno, no habría clown fish". Trista veritat!

Evidentment he dramatitzat la situació, però és un bon exemple per veure de quin peu calcen aquestes abominables bèsties de l'oceà.
Potser penseu que exager-ho però són els malèfics skinheads del mar! 
Defensen la seva anemona com un quillo defensa els gronxadors del seu parc!

La resta de la fauna és força més tranquila i pacífica. La pots observar sense perill i acostar-se a ella sense problemes. Aquí una foto molt maca amb un Lion fish:


Aquest si li toques la cua, té un verí que et deixa la mà de la mida de la d'aquest mite:

Llarga vida Shaquille! Et trobarem a faltar!

Un altra ésser que em desperta molta simpatia és el Nudibranch, una espècie de cuc que va a dos per hora, però que té moltes formes i molts colors diferents. 

 Raro, eh?
 No us ensenyo la manicura...
...us ensenyo un mini nudi que vaig trobar

Bé, com veieu ara jo sóc un super diver i estic cada vegada més a prop de ser com un action man. En regordet descuidat, però capaç de combatre en totes les condicions!

Espero que algú s'animi a provar-ho, val molt la pena la veritat.
Si a més ho voleu fer aquí, Rainbow Divers estarà encantat de donar-vos un raonable preu. Les fotos són collonudes, en Gonzalo és un mestre. Però no treballa gratis: 20 dollars si en voleu.
Evidentment la companyia no és fa responsable dels danys que pugueu patir per culpa dels temibles clown fish. Acostar-vos és decisió vostre...

Per acabar us diré que volen dir les sigles de la companyia de submarinisme recreatiu més gran del món:


PUT ANOTHER DOLLAR IN
(menys si ets l'Oriol Mendieta, jeje)

Espero escriure-us més aviat que aquesta vegada. Una abraçada a tots i comenteu!








* Aleix Xicars Sabrià en saber de les meves incursions submarines... bon fill de puta! jajaja! Tot i així t'estimo "un cametes de yonki més a la favela"
** Noteu que ho escric amb i llatina, per evitar possibles querelles. Si penseu que exager-ho llegiu aquest llibre:



ANNEXE 1 a petició del gran Rei de la Bachata Catalana i amant de les dones de pell bruna.

Aquests  són els pocs signes que ser per anunciar la presència d'animals:

Lion Fish

Morena

Nudibranch

Pop
 Tauró
 Scorpion fish

Tortuga

Clown fish


21 comentaris:

  1. Molt grande Mendiets! Encara que sap greu dir-te que lo millor del post és el títol i resulta que és lo únic que no és teu! jejeje

    Els símbols subacuàtics per identificar peixos no te'ls han ensenyat? tipo tiburón o morena? :)

    Un abraçada papi!

    ResponElimina
  2. Jajajajaja! la veritat és que si... puto Aleix! Al cap de tres segons em demanava perdó, jaja!

    Doncs si que en se varis: poso un annexe a petició teva!!

    ResponElimina
  3. Que gran Mendiets!

    Quan vinguis a l'Empordà farem una immersió amb el gran Cipot rei del Mediterrani que també s'ha tret el títol.

    Podem fer la secció Sub! de la Penya Sport.

    Més a sota ja no podem estar...!

    ResponElimina
  4. Si,si, i tant que farem immersions! Va ser una de les primeres coses que vaig pensar: "Quan tornem, immersions amb en Sergi"

    Un parell o tres tancs per barba i cap avall!

    De passada aprofitem algun cap de setmana de tant en tant... jeje

    ResponElimina
  5. Uooooh! Podríem fer un escut de ferro de l'Hermandad i deixar-lo enmig de la badia, enfonsat pels temps dels temps. Amb ceremònia, antorxes i tota la mandanga! jajajajjaajjaja!

    ResponElimina
  6. amb alguna simbol dubtos aixi en petit tambe?

    Tot sempre sota el respecte...

    ResponElimina
  7. I si no tornes a Palamós perquè un peix d'aquests devoradors t'ha arrencat el penis què? Vigila i porta un Kalashnikov d'anar a sota aigua boig!

    El mariner aquest és possible que sigui el subirana de Nha Trang? Té tota la pinta de ser un cortit de la vida a l'altura dels més grans mariners d'aigua dolça amb alcohol que corren per la costa brava. Confirma-m'ho!

    Records del pernil (ultra dolentíssim i mal tallat) que ens vam fotre l'altre dia!

    I sobretot, puta tot! Una abraçada molt gay per tu!

    ResponElimina
  8. Mendiets!!! Soc molt de la foto tortuga :) M'ha fet gràcies el moment peix assassí, al qui a part de comparar-lo amb el gran Meji també et proposaria fer una similitud amb 'Hulk del Clot'. Com tots sabem, un amic de les persones!
    Amb tots els petons cap a ell, puto Aleix!! jaja, encara estic rient! En fi, sempre ens quedarà allò de: 'Maleït els dia en que us vaig conèixer'
    Una abraçada guapo!!

    ResponElimina
  9. Sergi, l'interrogant sobra! Un bon símbol dubtós sempre a la vista, com no!

    Jordi, últimament ja baixo amb katana/sabre d'arts marcials vietnamites (com kung-fu en versió "del mercaillo")
    Entre els peixos començo ha ser conegut com "L'Almogàver toloko". Peixos cultes la veritat...
    En Grant és com en Subirana però en Anglès: més cerveser, més maleducat i més treballador. És increïble com s'inflen d'alcohol i l'endemà treballen com el que més. Quina gran cultura!
    Sento no haver pogut complir el meu deure com tallador de pernil oficial de l'Hermandad. Las més sinceres disculpes, jajaja!

    Fuli, tens tota la raó, no se com em vaig poder deixar el gran "Hulk"... imperdonable!
    Em reitero: "maleït el dia en us vaig conèixer" i afegeixo un "fills de puta", que sempre dona pès. Jo crec que és el "hit" de la meva vida. Mai tanta veritat en tant poques paraules! jajajaja!

    Una abraçada molt forta als tres!!!!!

    ResponElimina
  10. jajaja un gran anexe... la cara tortuga t'ha quedat excel·lent!!! XD

    Jo es que només sabia els de tauró i morena.

    Apa fot-li fort!

    ResponElimina
  11. Mendi no vull encendre una nova polèmica però només comentar al que avui Dirk Nowitzki ha jugat a 38,5 de ferbre!! I ha guanyat!

    Que en dius d'això Fitó!? Quans jugadors de futbol ho fan!! Jajaja!!!

    Per cert, tens possibilitat de mirar la final, està espectacular!!

    ResponElimina
  12. molt bo mendi! un treball periodístic de deu!
    el que passa és que amb això del clown fish m'has ben espantat. Què passaria si ens l'haguéssim trobat en un carreró de bruseles??

    estic amb tu fuli!! deixar-te el hulk a l'escrit ha estat imperdonable,jejeje. Mendi, els de Palamós necessitem saber què passaria si fessim un 1contra1 del hulk amb un clown fish...

    ResponElimina
  13. Quina risa mendi!!!!

    Estic trista per lo del peix clown... ja no em crec res mes... deixaré de mirar pelis de disnei**

    És el primer cop que et llegeixo en el blog p q dsd sudamèrica no tenia mai bon internet ni ordis... ara ja sóc una fan!!!

    Apa, que la fuerza te acompanye! tremenda abraçada per tu pel Gonzi!

    Li*

    ResponElimina
  14. Badi, la cara de tortuga és un dels meus millors talents!

    Sergi, ara mateix acabo de veure acabar el 5é partit. Let's go Mavs! o el és el mateix: Fuck You Lebron!
    Jo de moment no se de cap futbolista... aviam si en Fitó ens en diu un, va, va! Com trobo a faltar les discussions estúpides de borratxos! jajaja!

    Guillem, en un carreró de Brussel·les hauríem trobat el que buscàvem: una bona navallada autòctona! jajajaja! Quins penjats!
    En l'espectacular duel que em proposes:

    -Sota l'aigua: Clown fish es menja al
    Hulk amb patatetes i romescu.
    -Fora l'aigua: Desprès d'hores de combat,
    jo crec que quedarien empatats. El Nemo
    és molt dur. Tant dur que no necessita ni
    respirar.

    Eli! Quina il·lussió que comentis! Sento haver-te enfonsat un mite... maleïts mentiders multinacionals!
    Espero que hagis aterrat a Barna de puta mare i que passis molt temps amb la teva nebodeta.
    Una abraçada molt forta i merci pel suport blogger!

    ResponElimina
  15. Grande Dallas!

    Quin papanates aquest en Lebron, i en Bosh m'ha decepcionat bastant, només Wade a donat el callo de veritat.

    Mira que no aguantar ni un match ball a casa.

    M'alegro per l'Alemanot i pen Kid que havia perdut dos ja..

    I el tarat de'n Terry? que es va tatuar el trofeu abans de la serie? S'ha de ser subnormal, sort que li va sortir bé...

    ResponElimina
  16. Molt grande!

    Estic moooolt content per en Dirk (millor europeu de la història, ara ja si), però sobretot per en Kidd, que era un dels meus jugadors preferits de petit. 17 temporades ha tardat a guanyar l'anell! És aquí on veus que díficil que és la NBA.

    En Bosh és un pixa freda. Lo d'en Lebron és de traca. Tota la teva carrera acaparant pilota i en els moments decisius, quans és veu qui serà llegenda i qui serà només un gran jugador, estàs a la cantonada, obert, com si fossis un jugador de roster profund. Va home, va! Cristiano Ronaldo del bàsquet!

    Diria que a sobre no s'ho va fer durant els playoff, sino a principi de temporada. jajajaja! quin maikel! Es veu que en Deshawn Stevenson (Que porta a tatuat a en Lincoln a la gola. Imagineu-vos portar en Tarradellas, en Jordi Pujol o en Montilla) va fer el seguent que he trobat a una web:

    Todo empezó en Orlando un día antes de la pretemporada. Los jugadores hacían piña en casa de DeShawn Stevenson, que tiene allí una casa y había convocado una reunión de equipo y a dos personas más: a su chef para que cocinara y a su tatuador personal.

    Al jugador de los Mavs apenas le queda espacio en su cuerpo para tatuarse algo más y se quedó alucinado cuando Jason Terry le encargó al tatuador que le hiciese una réplica del Trofeo Larry O'Brien en su bíceps.

    "Todos se rieron y pensaron que era una broma, pero cuando me lo hice se quedaron alucinados y desde entonces solamente hemos hablado de llegar a este punto para ganarlo todo. Esto ha ayudado a la química del equipo", explica Terry.

    L'any que ve ens tatuem el trofeu de xapa de la meiland a principi de temporada i segur que guanyem! jajaja!

    En resum: unes grans finals on s'ha vist un bàsquet intens i on cada punt costava sang, suor i llàgrimes.

    Un petó i aviam si avui nosaltres en follem els euskeras!

    ResponElimina
  17. Mendi, Mendi!!!! He trobat una perla per tu!!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=OJ2d8fNK2kU&feature=related
    Una abraçada!

    ResponElimina
  18. Jajajaja! gran enllaç Fuli! jajajaja!

    ResponElimina
  19. MENDI ENS DEIXA EL CAPI DEL PALAU!!

    NO HAN RENOVAT AL GRAN ROGER GRIMAU!!!!

    SI POTS LLEGEIX UN RESUM DE LA RODA DE PREMSA PERQUÈ HA DIT COSES BONÍSSIMES!!!

    QUIN GRAN CULÉ! UN REFERENT!!!

    ResponElimina
  20. Ja ho vist, ja. Sap greu però la veritat és que tocaba. Aviam si el seu substitut es deixa els collons a la pista com ell i penetra amb la mateixa qualitat!
    Grande Roger! 13 títols, dels quals n'ha aixecat 9 com a gran capità.


    PD: Veurem si l'Ingles és capaç de fer la mateixa feina que feia el capi...

    ResponElimina
  21. iepa mendi!!!
    m'alegro de veure com us ho esteu muntant tiu!!! eh que cabrons q us esteu treient tot de títols i us fareu uns experts en diving, molt be nen!! però a veure si millores la tirada a l'aigua des del barco hahahaha. escolta i q fill de puta el puto nemo nen!! q bo l'imbècil del llavi hahahaha quin tros de subnormal, li hauries d'haver fet la foto igualment, per ase!!!
    jo per aqui tot be, segueixo aillat i immers en una precarietat laboral de la que no se com en sortire, pero s'està guai!! amb la tonteria ja son gairebé 4 anys hehehe.
    una abraçada man!!

    ResponElimina