Aquesta setmana tres dels membres de l'staff del centre han marxat a fer una ruta amb motos "easy rider" (Que és com en diuen els vietnamites de les motos grosses).
Així, en Christian (Danès que d'aquí a un mes serà membre de la Danish Navy i que probablement la transformarà en una sala de festes flotant), en Nicky-boy (Sud-Africà que físicament és un creuament entre un ewok i un hobbit) i en Roman (Txec de 35 anys que s'està traient tots els títols de busseig d'una sola estocada) van marxar ahir direcció Ho Chi Minh City.
I perquè us explico tota aquesta parrafada sobre gent que ni coneixeu, ni coneixereu mai?
En Roman (que és un tio collonut) té llogada a mesos una scooter amb canvi de 110 cc, i donat que ha marxat aquests dies ens l'ha deixat a en Gonzalo, a en Demian (Un altre Sud-Africà tret de La Comarca) i a mi!
Aquesta és la "Pinky Rider"
D'aquesta manera m'he aixecat aquest matí a les set, m'he dutxat, he comprat esmorzar, he pujat a la moto i he començat a fer carretera! Ha estat de puta mare!
Sortir una mica de la zona on treballem (Turística) i començar a veure camps d'arròs (per fi!)
ha sigut meravellosament terapèutic (portàvem uns quants dies treballant deu horetes diàries).
La primera impressió que un s'endú quan comença a conduir és que això és can pixa, i que el que has de fer és anar decidit cap a on tu vols sense pensar massa en que faran els demés.
Una particularitat molt gran de la conducció vietnamita és que no fan servir gaire el retrovisor (Fixeu-vos en la mida i les condicions del de la "Pinky Rider") i ni tan sols miren enrere mentre condueixen.
Tenen una espècie de codi-norma on el que mana és el clàxon: si tu fots una pitada al de davant, vol dir que el vas a avançar. Resultat: la ciutat és com un concert de botzines rogalloses.
Entre motos no és excessivament molest, però en carretera, quan t'avança un camió gros, la cosa s'intensifica fins al nivell 1 de rebentada de timpans. Fills de puta, quin volum!
I ja et pots apartar, doncs ell passarà a tota òstia apartan-te fins la cuneta.
A més, vas per una carretera amb dos carrils per banda i en una corba de visibilitat reduïda t'apareixen tres tràilers avançant-se entre si. Quins tarats!
O una moto en contra-direcció i ben a la teva dreta. No m'estranya que hi hagi un index de moralitat en carretera tan alt!
I aquest és l'excel·lent, i perquè no dir-ho, viril casc que m'han deixat:
Alerta amb el detall de les flames roses!
Més seguretat que el casc d'en Rossi.
Alhora, és força comú que una família sencera viatgi amb una moto com la que jo he portat avui.
Cosa divertida, però alhora perillosa.
També carreguen milers de coses a sobre una moto:
Avui m'han avançat dues motos amb tubs d'acer i plàstic de tres o quatre metres. Imagineu-vos que et frenen de cop a davant: western broccheta?
En fi, tota una experiència que ha sigut la mar de divertida i m'ha permès explorar una mica els voltants de Nha Trang i veure un xic de natura, encara que fos des de la carretera.
El més probable és que quan siguem a l'apartament instal·lats (el dia 15) intenti llogar-ne una jo també, doncs la mobilitat i la llibertat que ens donaria serien impagables.
Pel que fa a la feina la cosa va pujant de gent al mateix ritme que les hores de sol i les temperatures. Venem vídeos o fotos a diari i la barca de l'empresa és cada cop més plena.
Aviam si ens comprarem directament una Easy Rider i no una Pinky Rider!
Apa, un petó molt gran a tots!
P.D: Mare no pateixis. Vaig concentrat com si fos un funambulista!
Oriol
ResponEliminaés moment de diversificar i fer l'edició d'aquest any de l'scooter fest al Viet-nam!!
Tampoc no deu ser tant diferent de la visió dels camps d'arròs de Pals! a més no hi haurà excusa perquè l'hermandad s'encamini cap al Sud Est asiàtic
cuidat molt i vigila amb els conductors "insurance" versió vietnamita
pd: fabulosa la descripció del sudafricà de la comarca de mare ewoc, encara ric
jajajajaja! Seria enorme que tots vinguessiu a montar-nos una festa aquí! però de tant baratu ens compartiríem tots com uns despotes... jaja!
ResponEliminaTranquil, hi haurà fotos dels membres africans de la plantilla. De fet surt al video dels danesos (el primer) dins una espècie de coci de canya gegant (que fant servir per pescar) i quan hi han tres plans a la vegada de la festa. És el que és molt ròs!
A la republica dominicana hi ha certes similaritats... motos excesivament carregades (fins al punt que a un se li espatlla la moto i la carreguen en una altra moto per portarla a arreglar... XD), avancaments en corba, pitar a l'avancar... etc., etc.
ResponEliminaPotser el factor comú es la calor que els deu transtornar... jeje
Petons
jaja! si són igual de tarats que aquí, ets el meu heroi per portar cotxe! jo aquí no m'en veuria amb cor! i a més està prohibit conduir sense tenir llicència vietnamita=estrangers no poden conduir cotxes, només motos.
ResponEliminaEi Mendi!!
ResponEliminaEt felicito fill!! Quan vaig estar-hi ni que m'haguessin ofert un milló d'euros (amb que podries comprar un poble sencer) hauria portat una moto d'aquestes (i menys per les capitals).
Ha de comprar un casc en forma de gorra i hauries d'anar com les dones vietnamites i comprar-te una escafandra per anar amb moto, que no fos cas que et posessis moreno.
jajaja! si,si!
ResponEliminaPotser vaig a buscar a la Jessi a Saigon amb moto, per fer una mica de ruta amb ella. Ara, Saigon ja serà una altre lliga... jeje!
Lo de la mascareta m'en pillo una segur! jaja! m'encanten i així la poli no veura tant que sóc guiri (tot i que només amb la mida...)
SAIGON SCOTTER FEST.DIGA´M AMB QUI HAIG DE PARLAR PELS PERMISOS.ALLA A LA PENYA SPORT NO ENS CONEIXEN!!!!!!
ResponEliminaEi Cosí!! Després del vídeo tothom voldrà venir a visitar-te!! El tema del clàxon: a Shanghai és igual, clàxon a tothom i tot arreu. És millor no mirar la carretera quan vas amb taxi. Ja arribaràs, o no
ResponEliminaCONCERT DE BOTZINES ROGALLOSES : em sembla un comentari fascinant jajaja monta una scooter fest internacional, segur que venen 100 milions de motos i ens podem pagar els bitllets!!
ResponEliminaper cert, explica algo sobre aquell tema que tu i jo sabem.... de "las que tosen" i no son espias..ja saps...mmm
Monti, hem de parlar amb els membres del partit! Lo que jo crec que aquí acabaríem tots morts, empresonats, sense papers, algun que altre amb gonorrea de la bona...
ResponEliminaAlbert, suposo que ha ser ben similar, una bona bogeria. Als taxis tens raó, millor no estar gaire pendent... per no tenir bons sustos! jeje
Christian, l'altre dia s'em va acostar un dels quinze milions de vietnamites que se t'acosten al dia per vendret coses, en aquest cas un taxi-moto, i com que estaba esperant que m'acabessin de fer un plat al carrer vaig accedir a parlar amb ell una estona.
Em va preguntar lo típic: d'on era, quan temps em quedaba, que feia... li vaig dir que no sabia quan estaria aquí i automàticament em va preguntar si tenia xicota. Al dir-li que si, em va començar a dir que "uuuuuh... no pum, pum, many time, not good, not good". Li vaig comunicar que era un gran amant de l'autocomplaença, però ell em va començar a oferir serveis dels que tu i jo sabem. Per curiositat li vaig preguntar preus: "18, 19, 20 years pretty girls, only 300.000 dong, very good, they blow good and you fuck, ooooh, very good" al canvi són només 20 eurus.
La vaig cagar, doncs ara cada cop que ens creuem em ratlla de quan hi anem, que va, que hi em d'anar! jajaja! Quin pesat!
La veritat és que es veu força prostitució per tot arreu, sobretot a Saigon, que és exagerat, i alhora es veuen moltes noies acompanyant homes grans i grassos com porcs.